小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月4日 星期日

新世紀兔斯基 X bobbi brown 小教室


因 為上2個星期一早約左今日去bobbi brown既小教室
所以拿拿笠上完個底妝就去新世紀既bobbi brown
我今日約左係輪廓+眼妝
所以只係屋企上左個base 同 foundation 加小小胭脂就出左去。


今 日我用左之前係sonia rykiel拎既sample base + 豆腐粉底
其實sinia rykiel呢set sample我今日係第2次用..
個base本身係白色,上左面之後係有小小白..
佢既豆腐粉底都好多人讚,因為有80%水份
其 實上面都幾涼、好薄,都幾舒服...



去 到BB,今次係BA Elaine幫我
BA姐姐好細心好Nice,睇左我既底妝一陣...
唔知係唔係因為週期問題... 呢2日出左幾粒痘痘..
而豆腐粉底又無咩遮瑕作用.. BA就話個底妝太白..
同埋D紅印遮得唔夠好
搞到好似有D敏感既感 覺.. 有D紅印一達達..
我心諗... 下.. 真係白?? 定係BB既燈光問題呢?
(本 身諗住用完個Sample就會去買...個sample係no#30,聽講係中間色
我本身都係白既人,自己睇就覺得岩色,如果人地望落會係覺得白 左..
咁..要買深一度色~~)


今次既眼妝BA用左灰色眼影Gel
佢俾左個意見係,眼蓋位用眼影gel 既話,可以唔洗落粉底
如果唔係就會有太厚既感覺。
之後就幫我係腮位打左d陰影、gel左眉,大概30min就完成


其 實今次都好簡單,都係for快速返工用。
上完之後: 覺得... bb個tone真係比較黑.. um.. 可以講係偏自然同健康膚色
我就覺得真係比我之前個tone深色左,因為BA姐姐幫我打左大範圍既陰影~
基本上都滿意既,特別 係BA姐姐幫我GEL左同畫高左條眉,
呵...原來佢話我條尾本身眉尾偏低,所以可以係眉中開始畫高返小小,同再修下D雜毛
咁就會更加好 啦.. 都要考慮下book bb修眉~


另外新世紀係到搞緊兔斯基既展覽,好得意呀




好 多好大隻既兔斯基... 原來有1.2米高~~ 呵



沒有留言:

張貼留言