小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月18日 星期日

我也要做 ~ Johnson 的 BB



只從收到強生的長較水嫩沐浴露同潤膚露之後,
我就再一次成為左強生呵護既BB啦~ 哈哈哈...



強生係我識左20幾年既牌子,
細細個就最鍾意用佢既BB油..
沖完涼就搽, 所以講到BB油.. 一定諗起強生...

今次用佢既沐浴露同潤膚露,感覺又回到孩提時代
因為日日都要用... 細心呵護你每一寸肌膚既口號真係好深刻



沖涼既沐浴露我會Bup2下 (圖只係1下既份量)
可以直接上沖濕左皮膚或者用浴棉... 我最鍾意用浴棉...
起 出來既泡泡都好細緻...
沖完涼之後,感覺仍然係好滑流 .. 舒服... 一d都唔會干巴巴....



而潤膚露,一睇就知係好水感..唔係油林林既質地..
我全身上下最乾既地方... 其實係腳踝位置.. 就用呢個位睇下效果~~

未用前~~
上圖... 乾的
下圖... 仲有d甩皮...


用後 ---

上圖 ... 搽開之後...
下圖... 甩皮無左... 滋潤哂... 最緊要係.. 吸收得好好.. 之後再係地下周圍行都唔會有印印



總括來說 -
我好鍾意同滿意強生既產品,最緊要係做到價廉物美,都係30~40幾元,好合理。
回購率係95% ..

多謝 the ztyle & johnson's

沒有留言:

張貼留言