小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月28日 星期三

激光療程 healthlase 8日後 ...戒掉壞習慣

做完激光療程已經8日啦
皮膚由第5日開始,已明顯好轉,
唔再爆發出暗瘡... 最大既改善係唔會出咁多油..
呢個真係好 work呀,因為下午機乎無補個妝.. 呵呵

今日第8日,影底左我既皮膚情況...

剛洗完澡.......



左 邊面...第3日火山爆發既情況已經無左啦....



我自己覺得,皮膚情況好左...而且仲白左.. 呵



我做完laser個日,Carol remind我.. 話我皮膚容易紅...
記得洗面既時候去凍水... 呢幾日.. 我戒左沖涼個時用花曬洗面既壞習慣..
好一段時間,我都因為貪方便,所以一路沖涼一路洗埋面..
經過今次之後,真係覺得打理皮膚唔可以偷懶。
改變左開始用凍水洗面之後,面部皮膚既溫度似乎真係無咁熱..
我要努力keep住!

沒有留言:

張貼留言