小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月4日 星期日

久違20年的潘婷 -- Pantene Clinicare

正如標題所講,我無用潘婷既洗髮產品已經20年啦
講起20年前,我用完潘婷既2合1洗髮護髮之後
頭皮就好似落雪咁多,嚇到我即刻掉左枝洗 髮護髮水


一直到今日,因為「HKCOSME」既邀請,亦因為好奇.. 20年啦~ 到底改變有幾大呢?
所以就開始左Pantene Clinicare一系列產品既試用...



試用次數: 3次

我既髮質 --
我係好厚頭髮既人,而且好硬。
每年我都會電直或電曲一次,又會 染.. 所以都好傷
直到上年8月...我將留左5年及腰既頭髮剪到膊頭上面..
已家,我最煩惱既,除左髮質仍然係硬身之外,就係頭髮成 日翹起。

用左pantene clinicare幾次之後,發現‧‧‧
1. Pantene已經係我恐懼發生既事之中,完全100%改善哂,已經唔會用完之後成頭頭皮!哈哈!

2. 另外用完洗髮+護髮之後,頭髮變得柔左之外,都唔會翹起..
有時用其他牌子,因為用完護髮素而令頭髮翹起;但唔用,又會好硬身,做唔到2全其美
估 唔到pantene clinicare可以解決到我呢個困擾。

3. 發現pantene clinicare既神仙水,初時覺得個名都幾得意。
無論乾濕髮都可以用,好方便。 但最讚係 -- 噴完之後可以營造一個"鬆身"既感覺。
我 既所謂"鬆身",係指頭髮係乾左之後都唔會太貼個頭皮,俾人覺得好扁咁..
呢d都係頭髮又厚又重身既我... 其中一個煩惱之一

4. 用埋treatment mask.. 個mask本身質地比護髮素更滑
用完髮質真係好滑流,一邊沖水..一邊摸上去,感覺好似做左負離子直髮 咁..



Pantene clinicare -- full & thick 系列
其實整個系列都可以做到令頭髮回复彈性, 改善扁塌既情況
雖然說明寫話"針對稀薄脆弱既髮質",但我覺得即使我咁厚身又硬既髮質都好岩用喎~
回購率係90%

thanks HKCOSME X Pantene

沒有留言:

張貼留言