小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月4日 星期日

Melvita - young skin走油呀唔該



今次有幸試既係來自法國既 Melvita 天然有機 skincare
而 range young skin 控油淨膚系列亦係Melvita新出既護膚系列

第一件product係 -- Foaming cleaning gel 200ml



99.32% 天然成份
41.24% 有機成份



bump出來係透明既gel .. 用起泡網網起出泡泡之後,
再上面..



起出來泡泡唔算豐富, 但都好綿..
上面好滑.. 但聞上去味道有d古怪... 好重既中藥味咁...
幸而, 清洗左之後,味道都散去..
可能呢d都係有機skincare既特徵
之後先發現... 噢! 個d應該係薰衣草同茶樹mix既氣味

清 潔完之後,皮膚都係滑滑爽爽既,覺得有小小緊。
呢款cleaning gel蘊含左白樺葉同鋅,都係有淨化同平衡油脂既功效
其實清洗完 之後,的確感覺到個種"緊"既淨化feel..

第二件產品 -- moisturizing sebum balancing fluid
控油乳液


99.87 天然成份
47.51 有機成份

初時以為俾得我地偏油皮膚用既,係會爽d
但一"芝"出來就覺得,好似好rich咁既?



平時清爽既面霜我多數都係"芝"1-2下..
今次既balancing fluid,要芝2-3下... 先夠到成塊面。
搽 上面,一直覺得... 好rich喎,會唔會太rich起粒粒咖...
無耐,咦!!!無哂既... 吸收哂,但又唔係話lup喎!
摸 上面都幾柔軟,個感覺幾好。

呢款控油乳液有補充水份、收細毛孔,減少粉刺形成既功效。

用完2款產品之後:



哈~~ 唔係要大家睇用前用後既對比..
只係覺得.. 用完之後,面部好清爽,面色幾好
唔好以為我搽左胭脂,呢幾幅 係岩岩清潔完用埋控油乳液‧‧‧
過左10mins既皮膚實況

對於我係混合性偏油既膚質,平日容易出油,用左Melvita幾 日..
最顯功效就係早上用完,化妝後感覺到個種~
而且過左半日都無出油出得咁"令"

好 高興今次認識左一個咁高質素同認真研製產品既品牌
瀏覽過品牌網站,對佢地既承諾感到安心。
Melvita會係我將來既shopping list品牌之一

多謝 Ztyle x Melvita既安排... thanks

沒有留言:

張貼留言