小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月9日 星期五

好用之物PB The shining Colors染髮霜

第一次見到PB The shining Colors染髮霜係係某雜誌。
吸引我既係佢既包裝,因為有個好型既女仔..
第2.. 就係佢既價格,只係19.9元...
呢個價格係100%吸引.. 因為我用開Loreal都要40-50幾元..



好奇之下.. 我去左萬寧買左 1枝..
佢都有6、7個color..
我揀左 light hazel blond 淺褐金色



今次我有睇清楚個說明.. 係可以染到白頭髮既.. 呵..
上次用泡泡染髮,無睇到個說明.. 係一個慘痛既教訓 (請回顧 → 別 被靚靚包裝欺騙了)..

佢咁平既原因..可能都係因為唔包膠手套、唔係用「芝芝樽」、無梳
不過唔緊要,呢d野我屋企都 有!



「芝」出來2樣野都係白色,搞完都係白色..
等左1min先用,都係白色..

佢既selling point係染完會shining「亮麗」,同埋可以30mins完成..
其他染髮霜係咪要45mins?? 我都唔記得~

搞 完過左45mins.. 個碗入面既染髮霜先變左啡色..


完成 --



其實岩岩染完個刻都唔係好覺..
d頭髮係無咁黑囉..
第2日就見到啡色既出現..
到第3日隻金色終於都 好明顯



感想 --

價值: 底底底底
顏色: 同佢個頭髮色板有出入.. 不過隻色都ok
亮 麗: 都幾好.. 5/6星
回購: 100% (我已經買多1枝啦)

缺點: 染完第2日d頭髮比較乾,之前洗頭個時都有用左護髮素.. 不過第2日開始就ok..
我係第3日先洗頭.. 等d色出d先再洗嘛!! 呵..

有 興趣真係值得一試..

沒有留言:

張貼留言