小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年4月14日 星期三

Neutrogena 最新防曬 有進步 ~



Neutrogena, 呢個牌子成日都係我身邊出現,因為我好鍾意佢既cleaning foam。
Neutrogena既防曬產品我係第2次試用,第1次係上年另一 條line fine fairness 防曬試用
 (小插曲: 當時係另一個網站邀請既試用,但亦都係我遇上the ztyle既機緣--> 有興趣可以去睇下 blog)



今 次既selling point除左係高效防曬SPF 50+ PA+++之外,仲有2個color可以揀
我揀左紫色 -- 修飾暗沈膚色



對 比起來,今年既防曬比往年更出色
無論係包裝、功效、質感‧‧‧‧



將 防曬「芝」左係手上面... 近乎係水感,流動性好強..
自然係非常清爽,同透薄..
由於有調色功效,上面搽開之後,膚色都顯得明亮 左!非常好!

BEFORE  /  AFTER                                            


結 論 --
係一枝唔錯既產品,價格大眾化
想清爽又想要高度防曬既朋友來講,係不二之選。

沒有留言:

張貼留言