小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2015年10月6日 星期二

秋風起 - 又到食蟹時間啦 !


我係上海人,小時係上海生活過幾年,一到秋冬9-11月,屋企人就會一籮一籮陽澄湖蟹咁買返屋企,太近運輸太方便,基乎日日都可以食上3、5隻。 

來到香港,早期仲會由上海經深圳運一籮返香港,近十年,已經無可能自己運蟹,所以只可以搵有信譽既經銷商買蟹


上環「永利威」係我既選擇
有百年歷史,絕對係陽澄湖 / 太湖蟹,最驚係信譽唔好既地方,買到既唔係湖蟹。 

匯低人最少要食2隻 ...其實多多都食得落。 

我都擦左一男一女,一對情侶


其實9月到10月初都是係雌蟹的時間


翻開蟹身,雌蟹的黃非常多,看到也想留口水,一嘆想吃掉它。 

「黃味」很濃很香,不油膩,是越吃越想吃那種,我已經吃得很小心奕奕,不可以任意浪費掉。 

這次吃的是4兩左右,不算大隻,但雌蟹來說,算是差不多,肉質很甜。 



公蟹嘛! 要吃的當然是它的「膏」!


其實應該到10月中下旬才是最佳吃公蟹的時間。 

不過我這次揀選的公蟹也不賴,膏還是多得很! 但未成乳白色,不夠黏稠是真得,吃上去還是很香,如果不是大家都搶著吃,我一個還是可以吃掉5,6,7隻大閘蟹! 



這是媽媽自家制的蟹醋,點出蟹鮮! 


永利威
上環永樂街124號1/F
TEL 2544 1172





沒有留言:

張貼留言