小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年5月23日 星期日

Bio-essence 美的分享會

早前(4月)F & B搞左個Bio essence 5天能量增白霜既試用活動
時間上容許到我放工都join到,所以又走去玩下...





用 左5日之後... 我都覺得個面係亮白左.. 都幾神奇
5日之後有返去做testing... 結果如下:





第 5日做完testing之後, 大會亦送出左日及晚霜各一..








昨 日(22/5) bio essence聯同F & B又一齊搞左個分享會...
本來諗住會見到鍾嘉欣添,結果原來無來到... 有d可惜!



大 會安排左係CWB某大廈,有茶點招待... 係我地等緊做最係測試個時(1個月後)..
有得食下野, 同其他sister傾下計...
個 日有Kenix坐我隔離...又見到karen.. 仲有其他sister
 




當 日請左4位Sister出去做sharing

↓ 左上角係左邊個個係大會司儀, 右邊係雜誌編輯
另外3幅圖都係各位 sister~~~


最 有趣係4月去佢地office做testing都有拍下短片,見到自己個樣覺得好搞野~
忍唔住笑出來..

當日每張台都放左唔 少 bio essence既產品,
初時仲諗住大會係咪會介紹下d產品,賣下廣告添..
不過到完結都無講過,,,, 但我自問都多多手..
所以都拎左一枝煥白緊致雙效精華來玩玩

俾 我預期之中易推喎~~
另外仲發現look眼仔既look look筆...原來bio essence都有出~

佢 個logo好正~~ 係熊貓貓呀...





成 個過程都用左1.5小時..
走個時.. 大家都係滿載而歸既... 好開心呀.....



有 d咩??
1) 煥白溫和潔面霜
2) 煥白明亮淨肌化妝水
3) 煥白緊致雙效精華
4) 煥白活膚日霜
5) 煥白修護晚霜
6) 煥白修護彈力面膜
7) 煥白美肌修護乳
8) 熊貓looklook
9) 首飾盒一個
係成條 煥白line.. 好豐富既禮物呀!




多 謝哂.Bio essence..辛苦哂... F&B

沒有留言:

張貼留言