小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年5月22日 星期六

面豬都要飲綠茶

當收到shu uemura既 綠荼抗氧化潔 顏油 個時..
我就有呢個諗法 -- 面豬都要飲茶!!  呵呵呵 



shu 既cleaning oil 我之前用過 1枝美白 150ml 同 洋金菊 150ml + 450ml
buy佢美白同抗敏感既功效之餘, 仲有佢本身既潔膚力好。 
新 出既綠茶, BA姐姐話好岩夏天用,對比起洋金菊,好似無咁厚, 流動度高一層..





個 BUP頭向左向右有扭扭開閞, 用完CLOSE左佢唔驚唔少心BUP出來!
4BUP其實都幾多... 成個手心都係~

我 自己覺得3 BUP已經足夠~
嘩!!! 真係好有綠茶味呀!


(左 圖) 上左油  /  (右圖)  清潔完



足 夠既潔面油+大量既清水 -- 說明書係咁寫..
我照足來做.. 呵呵呵..  試左係3日唔用洗面膏... 個感覺都幾得~
唔會話 油LUPLUP覺得唔舒服....
不過可能係習慣性既問題, 3日之後我都係有用返洗面膏.. 其實又唔係差得太遠
不過心理問題覺得要 再乾淨一D, So far 個3日都無出粒粒...

老實講 - 我對shu 既cleaning oil一直都有信心..
新 產品加入新元素銀杏葉精華,有新鮮感又有雙倍抗氧化功效..
雖然620元一次過俾好似係貴左d..
因為市面上太多大眾價格既潔面油係 60-80元...
不過洋甘菊450ml我用左10個月...
平均都係60幾元一個月.. 好OK又係大牌子, 都叫抵
我會 繼續支持繼續buy ~~~



另 外多謝shu送出既小禮物 同埋 the ztyle既安排~

 

沒有留言:

張貼留言