小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年5月9日 星期日

mother day, 係旺角街頭玩vichy小遊戲呀...



雖 然今日係mama日.. 但mama一早就自己去左wet...
係無聊之下,我獨自去左旺角行街街...
掂知,俾我見到.. Vichy係MK最旺既百老匯戲院對面大派SAMPLE之餘,
仲有得玩遊戲

都有好多人睇... 但玩既人都唔係好多..
我 好少會係街頭玩遊戲... 不過見VICHY既工作人員好熱情...
氣隧只係10幾個人.. 我就加入左戰團



本 身佢係要一男一女玩.. 當中唔少情侶, 亦都有2母女, 2位女性朋友
我咁岩同另一個女仕都係單人, 就孖住玩..

玩汰就係 先係大報告版前轉3個圈,
再用唔係寮字個隻手拎鉗, 最快鉗走公仔面上12粒油脂粒/黑頭就係winner



我 係鉗女仔個個版, 另一位女仕就係男仔個版..
呵呵... 最後我係winner
因為個個女仕真係用唔慣左手...



大 家見到係其他參加者鉗緊d豆豆...........

winner有佢地送既normaderm 系列油脂保濕霜50ml一枝,
個 主持仲話係貴野來咖.. 之後我去左附近vichy睇過..價值185元..
輸左既朋友都有大sample 2枝.. 同系列既洗面同爽膚.. 我諗最少都各有30ml一枝..
都幾好玩..



唔 知今日有無朋友仔係旺角都玩左呢??

沒有留言:

張貼留言