小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年5月16日 星期日

享受2,000Yen放題

一星期辛苦工作,Happy firday,
同朋友仔去左MK食2000Yen放題.. 好正~



我都係第1次去,係朋友仔book台既..
我地2個女仔大戰左3個回合...食到反肚...
真係嚇死隔離台情 侶....

呢間放題真係好多野食揀...
而且d野食質素好ok...



第1回合 ---



係一d小食, 好味既壽司... 特別係cheese海佬壽司...
小食入面既天婦羅蝦...好多人都係10幾條咁 order... 正





仲有勁勁勁正既刺身........ 好pro既擺法..

第2 & 3 回合---

食完凍 既野... 再食熱既東東



有好多野都唔記得影... 因為真係擺到成台都係...
為左快d食左佢,我同朋友仔都一人一件食完就收左啦~



我最愛係cheese大蝦同大元貝~ 好味呀...

最後我仲食埋甜品先走... 好飽呀!!!

其實 食完真係好有成功感好滿足..呵..

突然間覺得 --- 辛辛苦苦做野... 都係為左呢刻者。

沒有留言:

張貼留言