小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2012年3月27日 星期二

短線玩樂遊-金龜溫泉

上個星期六日同幾個朋友仔去左金龜溫泉渡假村位置係清遠佛岡
由羅湖去呢個渡假村要大概3個多小時車程
我地當然係跟團啦! 

成團人有4X幾人,都幾full
不過大部份都係一班人去,其中有一個單位係 20人既
大家都係好大隊人
可能就係因為咁! 
我地一行6人,竟然可以自己獨立坐一圍台
6個人食10-12人份量既野
即刻覺得超級抵! 

首先我地出發到中途食左個lunch 

9菜1湯白飯任裝
--條魚好好食,好鮮好滑
-- 個湯係雞湯,又係好鮮味
-- 其他菜都ok

 

之後直接去到溫泉區

 

 

我地住地下... 見到平面圖右下角既3間房...

 

房間都幾大,而且夠光

 

最不足係toilet洗澡位置唔係玻璃門,每次洗完都成地濕哂

房外小庭院都好靚

 

 

房窗外就係溫泉區入口
感覺真係好似係深山入面...
仲要經過一片竹林...

 

 

而金龜溫泉既特色就係 池中池 ... 溫泉池 建係 河花池入面
而且四周都係用金龜做雕塑 

 

成個環境都好令人relax... 

渡假村外係一個小湖,有小木筏可以遊湖

 

 

 

仲可以安安靜靜咁坐係小搖椅上面吹吹風,賞賞湖

 

搖椅既另一邊有一顆大樹,上面掛左d油紙傘
好靚 ....

 

無聊既我.. 就想試下拉唔拉到一把~~~~~ (粉無聊的人!!!)

 

假日如果可以成班去泡溫泉,真係好舒服!

沒有留言:

張貼留言