小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2012年7月9日 星期一

Max Factor Flipstick x Art Jamming party



75,來個化妝油畫Cross over,以I am Creativity為口號,一起畫一幅以唇為主的油畫。 


當日氣氛非常輕鬆,而且idea創新,大家都場後都被四同環保佈置吸引
一個一個都紅唇,好性感啊!





從而,看得出,今年的唇妝猶以紅色為主流,加上珍珠色澤,突顯3D立體感。

話說是與art jamming cross overparty,少不了要大家發揮創意 -- 以咀唇為題,配合Art Jamming提供的顏料,畫布及Maxfactor的雙色唇膏發揮想像力及無限創意,大膽用色細密構圖。大家都成了畢加 (!)



活動開始之先,由化妝師Johnathan同model為我地示範唇妝
Model個咀形好靚,加埋Max Factor Flipstick,真係好有光澤.. 

 

 

之後就到我地係畫佈上面畫畫畫....

 

 

我都係第一次畫呢類型既畫... 

 

其他sister既作品 .....................

 


 

 

大家都畫得好靚呀...

而大會最後選出下面呢幅為最優秀作品... 

 

最後大家都可以pack返自己幅幗拎走~~

貓仔跟跟我回家啦 ... 

 

這2日,我都有用Max factor 的Flipstick

很潤滑,而且顯色度高。 
早上8am搽完到lunch都沒有掉色,真係好sharp。 
而且一枝有2色,可以單色用,亦可以營造閃亮立體感。


 

沒有留言:

張貼留言