小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2012年1月29日 星期日

2011年清空產品





2012年之始
又係我為2011年做一次結算
2011年用完哂既野都唔係太多
有好多都仲係 ING中中...


卸妝產品 ---


BOBBI BROWN 既卸妝油
係近日先用完既產品
質感輕,而且易於乳化,然而價格比較貴

SHISEIDO PERFECT OIL   (相關文章 → 專科登錄香港)
平價卸妝油,正野!

NEUTRAGENA CLEANING LOTION
卸妝乳 -- 有強效既潔膚力,係一件令我幾意外既產品

BIODERMA 卸妝水 -- 好方便,懶時用最岩..


洗面產品 ---


SHISEIDO PERFECT WHIP -- 可以比美Shiseido counter產品,泡泡幼滑  (相關文章 → 專科登錄香港)
PAUL & JOE CLEANING MILK -- 好香既橙花美,令人感到精神精神輕鬆 (相關文章 → 橙花4step)
Bubble Bubble 洗面 -- 係一個韓國品牌 -- 不過不失,幾方便!
SAMPLE 洗面產品 -- Missha , clinique , 卵肌

Skincare產品 --



Lancome -- 玫瑰爽膚水 -- 微微既玫瑰香味,每日早上我都會用佢來噴面定妝
Paul and Joe Lotion -- 橙花味道,好清香,質感比較rich
Guerlain super aqua lotion (化妝水) -- 亦帶有玫瑰香味,滋潤皮膚 (相關文章 →沙漠中的玫瑰)
Hydra Quench面霜 -- 配合精華素來用,為我秋天已敏感既肌膚帶來舒緩感 (相關文章→ Hydra Quench入秋之選)
Estee Lauder 美白精華 -- 令皮膚色澤有所改善,不帶刺激感 (相關文章→ CyberWhite全能美白)
Body shop honey & Oat -- 深層清潔,每星期一次,為皮膚除污! 
2B 2枝瘦面精華液 -- 每日幾滴,可收面尖尖之效。 (相關文章→ 尋找我的單下巴)
Paul & Joe 面霜 -- 好滋潤 .. 
Sofina -- 美白潤膚防曬一take過! 一定會回購之物

洗con水


用完既sample,只係一小部份~~



2012年繼續努力! 


沒有留言:

張貼留言