小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年12月5日 星期日

Zensation 玫瑰之味

繼用左個幾月「橙花系列」Skincare之後...
心思思又想試其他野...
但橙花只係用左1/3左右.. 掂算?
對貪新鮮既我.. 真係好苦惱...
aaa... 就係咁.. 我搵返d sample寶寶出來...
今次既sample寶寶係Zensation 玫瑰line.. 每個都係5ml。


由左至由...
防曬滋潤乳霜SPF  (原價680元)
極濃緊緻導入精華液10% (原價580元 30ml)
水凝玫瑰爽膚露  (原價280元 120ml)
絲質滋養修護晚霜  (原價780元)

其實我對Zensation既skincare一d都唔清楚
上網search一下.. 先發現,原來呢set sample寶寶計返都要300幾元

用左9日 -- 感覺係...

水凝玫瑰爽膚露 -- 有好微既玫瑰花味,好保濕。



極濃緊緻導入精華液10% -- 水狀精華
用作重點修護療程:取數滴精華液於掌心,塗於重點修護位置,7天為一個重點修護療程,療程後隔7天再重點修護。使用一個月可感到明顯修護效果。
我用到第7日,面面真係緊緻。初時我仲以為係「乾」...
但摸摸塊面,係滑滑咖喎...
哈~ 先知原來真係有緊緻既功效,
每次用2 drops, 5ml用左7日都仲有一半,睇來可以用多7日。

我仲將精華mix埋絲質滋養修護晚霜一齊用,易推易吸收。

日霜晚霜都有微微玫瑰香,聞上去好舒服。
用左9日皮膚又更新左、緊緻左。

今日岩岩用哂水凝玫瑰爽膚露(5ml),我諗我會好掛住佢...
可惜既係... Zensation真係好貴。

沒有留言:

張貼留言