小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年6月12日 星期六

It's Miracle -- 早一點開始



好開心可以出席 SKII 神仙水(護膚精華)既簡介會
可以了解更多SKII 既產品

SKII神仙水有幾出 名?? 我記得係我讀書時(15年前)
已經成日見到佢既廣告,但一直都無掂留意..
因為覺得,SKII 應該係D成熟肌齡既人用
大 概35歲左右啦...

今次去完SKII既簡介會,發現,啊! 原來越早懂得打理
越早保養,有助將來抗老化、可以令到皮膚更晶瑩 剔透



今次既主角就係呢枝神仙水...
每張台都有3枝俾我地試下質地...

講者的確講左好多神仙水既功效 -- 如圖 --

當中既Pitera真係好似概括左好多其他既skincare..
嘩... 咁佢咪萬能? 我仲洗咩用其他既skincare呀?
哈 哈... 不過我最最最覺得呢枝神仙水有神秘力量係 --
佢可以放大其他護膚產品既功效,亦都可以夾其他品牌既產品..
其實好少聽到 d品牌話自己既產品可以夾人地既產品,多數都建議買家一條line咁用
而且SKII仲話可以放大其他產品既功效,呢點係最吸引我既地方
(抗 氧化產品可放大2倍功效, 美白產品可放大3倍功效)

 




今次既簡介會係灣仔萬麗酒店舉行..
大會有安排一D小食俾Blogger們...
唯 食既我真係受唔住美食既引誘...



close up --









完結時... SKII 都俾左一份 禮物我地.. 希望大家都可以 ---
早一點開始,早一點晶瑩剔透



等我試用左再分享~ Thanks..

沒有留言:

張貼留言