小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年6月7日 星期一

寬別10年既上海 (2)

返完上海 (見 文章1) , 又有新既感受  --

1) 國內既同志, 都係鍾意送生果做見面禮..
個日我地每人收到一個大西 瓜... 係一人一個呀!! 



2) 當風箏遇上風~
大家原來都好鍾意放風箏,而且咖下興一串串既長風箏
都幾過穩呀~


3) 點菜



初時我仲以為自己去左街市,原來咖下興咁點法..

4) 地鐵

上海既MTR真係發展得好快 ..已經有11條LINE

呢條2號LINE就係我來回酒店同阿姨家,有成30幾個站..
一條LINE30幾個站真係好多..
我經過左17個站同左成 50分鐘



不過我覺得最誇張係坐MTR都要做「安檢」... 真係好安全
可能驚「沙林」事件發生啦~

5) 牛奶~

令我覺得最親切係見返20幾年前既袋裝牛奶
估唔到咖下仲有
仲俾我發現蒙牛有出其他味道~
我試左核桃味,都好好味... 有小小似朱古力



可惜我只有一日小間... 如果唔係,都希望體驗多D唔同既野..
下個月仲有機會~ Yeah~

沒有留言:

張貼留言