小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2011年9月8日 星期四

低卡美食好選擇



今次搵好野食... 去到SASA...
應該有唔少朋友試過呢個產品

講到「即食面」...一般既「即食面」都成400~500卡一個
而呢個日本低卡即食面.. 只係31卡
聽到都心動!
原因... 佢係用「茍蒻」所製成一條條既面...






煮發好簡單.. 只係用滾水先浸過D面..
等一陣,去水,再倒入熱水落去,配包裝入面既湯料



我選擇既係泡菜味... 個湯料真係好得...
我好鍾意..
D面好彈牙... 可能因為佢係「茍蒻」啦,感覺唔似食緊面..



份量來講..
我覺得少左D...
可能因為個湯底太好飲..
食完之後覺得唔係好飽.............
結果.. 我用個湯底煮多左碗云吞來食! 哈哈...



我覺得... 如果當TEA食都幾好.. 最緊要佢唔Heavy
食包餅都30幾卡路里啦~
但當正餐食就太light啦.. 一定唔夠飽...
價格... 我買個時30元一包.. 如果可以再平d.. 會更好..
當tea又似乎有點貴~

沒有留言:

張貼留言