小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2011年8月19日 星期五

Neutrogena x RICOH Summer Fun

8月13日參加左Neutrogena同Ricoh合辨既party...
一個炎炎既夏日... 烈日當空之下
同70位美女一齊去左香港仔某小島上耍樂..
真係熱鬧非常...



我地係香港遊艇會集合..
再坐接駁船去左一個小小島上既餐廳
開始我地既Summer Fun...







當日真係好熱.. 好曬...
幸好... 一上到小島既餐廳.. 就見到Neutrogena為我地
準備了自助式既防曬小Bar台...
有4款唔同既防曬產品.. 任我地用...



我就鍾意body mist 防曬30,非常方便...
噴噴噴... 手手腳腳都俾我噴均哂...



Neutrogena仲俾左條防曬顯示手帶我地每位..
只要變左色.. 就係要補搽防曬既時候啦~
真係好方便....

當日Neutrogena仲安排左好多刺激既小遊戲俾我地玩..
真係好刺激..
可惜我都未能玩到最後.. 就已經輸左..
只好影下其他sister既比賽情況..

小遊戲 一...
每組10位sister...
一張報紙仔...
大會會放10秒音樂..當音樂停既時候
sister們的腳..要縮哂入報紙上 或者提起.. (張報紙唔爛得到!)




結果大家都攔埋一舊..



邊有可能唔掂地呀!??


小遊戲二 ...
分二隊填顏色...
可惜我地右邊呢隊成日都油到出哂界...


成個summer fun 都好好玩.. 好刺激
neutrogena仲安排左好多禮物俾玩小遊戲勝出既sister..

係烈日當空之下... 其實都出左好多汗..
不過令我覺得good既係...
第二日照鏡,覺得自己原來曬左一日都無黑過..
証明neutrogena既防曬都真係幾「掂!」

今次summer fun就試玩試用左RICOH既防水相機..
要下回再分享一下.. 請期待呀!!

沒有留言:

張貼留言