小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2011年5月8日 星期日

好玩 BE Blogger Gathering



4月30日好開心咁出席BE既Blogger Gathering
地點係銅鑼灣既Hit the Road Cafe
出席之前係網上面search下呢間Cafe既資料同地點
大家既評論都好好,而且提到呢間Cafe係好難book位..
真係咁hit?





上到去... Cafe俾我既印象好warm
裝修得好簡單,但又好漫晝化
因為全間cafe都係用黑粗線困邊...



連牆壁、水管、橫樑、通風口、其他擺設都係以簡單線條為主..





Cafe的職員當日只見到2個..
所以sister們都是自便到bar台倒飲料。






聚會開始前,大家都係傾下計,
四處拍拍....

其實今次我們的聚會主題係學整蝴蝶頭cool。



說難不難,說易又不易
原因是那只蝴蝶,真的綁了很久
我想有30mins..
大家綁了又拆、拆了又綁
都希望綁得又大又滿意... 用了不少時間研究啊!
哈哈!
我對我的那一隻還是勉強滿意啦~

用了差不多45min-1hr的時間之後
接下來就是tea time
Cafe的水準真的好高
食物非常美味而且新鮮
有sister說以前曾經來過
晚上的意粉更正,如果walk in的話
基本上是不會有位的,即使book台有不是易事



我心想: 今次真的托了BE的福氣囉~

最後一道甜品.. 有脆脆在面的蘋果批啊!


最後結束之時,還得到了曼秀雷敦贊助的小禮物
潤唇膏2枝&防曬產品



Thanks so much : BE

沒有留言:

張貼留言