小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年9月29日 星期三

Bausch + Lomb Sensitive多功能隱形眼鏡藥水



幾日前收到Bausch + Lomb既Sensitive多功能隱形眼鏡藥水
見到個包裝都開心... 真係成份禮物咁...



入面包裝一枝240ml同
一枝細細枝既 get start Sensitive多功能隱形眼鏡藥水
仲有一個mouse pad, 一個敷眼既eye pad...
同埋簡介書...



大大話話帶左con len都有10年以上
對於博士倫既隱形眼鏡藥水一直都好有信心
而我都一直有用開博士倫既fresh隱形眼鏡藥水。

藉今次機會,可以另外一試sensitive隱形眼鏡藥水既感覺



Let get start ---


   

每日既程序都係 --
洗手→除con→倒藥水→摔con→浸con...

介紹書入面寫: sensitive隱形眼鏡藥水係適合敏感眼睛人士使用
好似易出紅筋、眼乾、眼痕等等
其實一直都無留意原來呢d就係「敏感眼睛」
一直都以為只係眼睛疲勞,過於用神面令到淚水不足產生既症狀
近日一直都有眼紅紅出現....



用左幾日,眼乾既問題有改善到..
但眼紅紅仍有待改善,
每早戴上隱形眼鏡都係好舒服既
感覺清新, 果然係我最愛既品牌



Sensitive隱形眼鏡藥水另我安心係--
配方含較少化學成份,性質溫和。
我最怕那些含化學成份太強既藥水,浸完再帶上眼睛,
會有一陣酸痛既感覺... 我一定唔會再用。

雙眼真係要好好保護,
今次Bausch + Lomb既Sensitive多功能隱形眼鏡藥水
俾我另一個好選擇。

Thanks... Bausch + Lomb & HKCOSME

沒有留言:

張貼留言