小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2014年2月22日 星期六

茉莉唇膜,救救櫻唇

之前天氣真係反復, 2月都仲凍過過年, 得幾度,皮膚膚質即刻變得唔穩定, 咀唇甩皮乾到裂。 平時都搽開潤唇膏, 但一夜睡覺到天明, 個咀就開始痛痛痛 .... 
前陣子係網網見到有網友介紹美容院專用茉莉唇膜, 又係緣份天註定之下俾我係旺角某格仔店見到, 即刻買左來用一用。

我覺得真係好正,可以媲美couter所有牌子, 最重要係價格超級抵。
因為係一樽樽, 我都係睡前厚敷, 第二朝, 咀咀好柔軟, 唔洗用潤唇膏就可以直接上唇膏! 正!

我買25元小樽 , 仲有個價係90元成百200克 (果然係美容院份量)  ..

沒有留言:

張貼留言