小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年12月15日 星期日

Monaco Argan Oil 極緻順髮精華 (去冬季購物節拎10ml試用啦!)

自從又燙又染之後,我都比較注重洗駛護髮既程序,但有時覺得仲係唔夠,所以間唔中都會去Salon做焗油修護一下受傷既髮質。

不過每次去Salon…當然少不免要俾幾百元,當然不能夠個個星期都去,所以我都開始留意不同既修護髮油。

 最近遇上左Monaco Argan Oil「極緻順髮精華」


每次用髮油,我都唔敢用我太多,因為自己本身好怕lup既感覺。
而我頭髮比較多,都幾毛燥,如果好lup既話,頭皮真會好似落雪咁多。 所以係又毛燥又怕lup既情況之下,我多數都只係將髮油搽係髮尾尾。

Monaco Argan Oil「極緻順髮精華」原來唔係我以為係既「髮油」,而係一種精華油,可以成把頭髮用,不含酒精成份。

Monaco Argan Oil「極緻順髮精華」
產品同pump分開包裝



一枝有成100ml

主要成份: 摩洛哥堅果油、維生素B、荷荷巴油

功效:含80%不飽和脂肪酸及維生素E,有保濕功效,亦提供養份給受損頭髮,令髮質變得有彈性、有光澤,減少打結、開差及蓬鬆問題。

用法:濕髮或用毛巾擦乾,再取適量精華塗抹頭髮。 或吹髮後取適量精華塗抹。 



用左幾次之後,覺得產品有小小微香。係手上搽開之後,感覺好似好油,但搽上頭髮之後,好快被吸收。 



頭髮乾左之後,係爽身的,一點黏黏既感覺都沒,而且亦唔覺得係有泛油光。 梳起上來好順暢,無打結,乾左既頭髮亦無毛燥感! 



現在每次洗完頭都用上Monaco Argan Oil 極緻順髮精華,令頭髮更順更易打理。 

Monaco今年亦有份參加香港冬季購物節(25-28/12),攤位係1E16
$199 Monaco Argan Oil禮盒裝 (限量200)1217上 goodapple.com 影低佢地Monaco廣告,仲可以免費換試用裝乙枝(10ml)!唔好錯過啦… ^^!




產品資料由Monaco提供


沒有留言:

張貼留言