小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年10月8日 星期二

Giorgio Armani 無妝感配紅唇


一直都好喜歡GA既彩妝,今次一試Maestro Fusion makeup foundation,有種不能自拔,返唔到轉頭既感覺!

對我來說,一枝夠吸引既foundation,要夠薄之餘仲要有遮瑕能力,同時要經得起天氣、時間既考驗。 主要因為自己好少補妝,都只會用tissue印走面上多餘既面油,而甩粉情況最嚴重就係呢個時間出現。所以說一枝我最愛的foundation,要達到均勻膚色而且甩粉情況最少出現為之Perfect

其實我已收藏了一枝,但… GA出現後,才明白好東西不怕做比較,GA是更加吸引。


有沒有看到?2個品牌其實都是很透薄,用一份量,推開後可以見到GA的更加水潤,而另一牌子顯得有點乾了。 

GA這款粉底搽上面的手感,好似係絲絹上滑行,薄得來水份極高。 



滴管瓶其實只滴了2滴出來,已經足夠大半邊面



用手上粉,產品迅速揉合肌膚,智能色素同膚色自己融合,真正做到一個軾感、無妝感既完美狀態!掂叫我不愛?!



美好既妝感,仲要配合今年秋冬再次興起既紅唇

Flash Lacquer – 14款新色,以持久極緻閃爍配方結合非凡呵護既舒適質感,不用搽lip blam打底,直接搽上這款唇彩,已經感受到個種滋潤閃爍感,非常出色。 我用上的406 color,可見是閃爍大紅搽上一層已經艷麗非常




近日都好像比較多人化這款唇妝,只把中心位置染紅.. 




另外Rouge D’ Armani Sheer – 新出6個新色,注進閃爍珠光,幻化晨曦光芒,顏色持久而富有魅惑感。




我用上的sheers pink 506色,我覺得是粉紅帶橘色感。 
顏色很討好,而且很順滑,除非0都著唇巴,否則也遮掩得住唇紋呀!




以上產品由Giorgio Armani提供。 


沒有留言:

張貼留言