小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年9月6日 星期五

Skin Biotics 細胞水凝激活面霜

Skin Biotics Cell HydraOxy Advance Face Gel Cream

來瑞士既保水面霜 - 包含終極細胞水凝激活元素、儲水元素、注氧元素,仲加上有機阿爾卑斯草本精華。 
包裝四四正正


每次見都海藍色既包裝,都俾人有水潤既感覺唔知係咪呢個原因好多品牌既保水系列都係用藍色系既包裝

 

包裝上有中文說明,感覺貼心〈因為好多數歐美品牌都英文說明多〉。 
產品設計有點特別 ─ 圓形蓋上仲有哈哈鏡面,好有趣。


產品有50ml,保存期去到2016


打開有一塊薄膜覆蓋住,再打開就可以見到透明既乳白色Gel Cream (滿滿的~)

 

有好多人都多鍾意Gel狀面霜據說係因為覺得搽左上面好似被塊膜包住既感覺,好似好焗。但我覺得反面Gel cream,唔係純透明呢種就無呢個問題

 

先用係手上 (拍出來會比較明顯)搽係皮膚上,再推開, 會見到好濕潤。再等一陣,好快就吸收左之後皮膚會覺得好清爽,變得粉軟,一點焗促感都無。
試上面份量可以用多點…. 皮膚吸收得更快


  (一邊面既份量)




  (搽開 ~~ )


(唔洗一陣... 已經完部吸收哂......)

用左一個星期,令我缺水既皮膚加強左儲水能力。
我自己係混合性偏油既肌膚,產品頗合用,爽身唔會覺得Rich。 
係早上我仲會用小小加上濕粉上面,加強粉底水份,令底妝更貼面,係一個好好既方法。 即使有幾日天氣熱,本身比較易出油既肌膚….都平衡到水油,無咁易出現甩妝情況,成為左上妝既好幫手。

 

(溝入底妝之後上面,效果好好!) 

最近如果產品可以附上小棒棒用來拎份量,就更加貼心啦! 


以上產品及使用說明由Skin Biotics提供。 




沒有留言:

張貼留言