小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年7月31日 星期三

Comvita 橄欖葉精華素-2個月

飲用左Comvita 橄欖葉精華素已經2個月

有好一後時間我都係用5ml+水飲用
不過純飲,味道有小小苦,所以之後我都溝不同既飲料

我最鍾意加入提子汁或者芘芭汁入面飲

混入芘芭汁內,味道好清新,有小小甜味既芘芭汁可以蓋到橄欖葉精華素既小苦澀。 




而提子汁同橄欖葉精華素既味道其實都幾match
微酸加微苦澀既感覺,一d都唔覺得難飲。 



每日早午晚餐之後都會飲5ml
特別早上飲用,覺得個人精神好左
自我感覺良好
最大感覺仍然係全身皮膚敏感度有小改善
唔會因為天氣轉變或者天氣潮濕而發紅痕癢 
對身體的確有好處。

沒有留言:

張貼留言