小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年1月6日 星期日

Bella 提昇美肌療程




2012年11月係Bella科學美肌中心31週年紀念
我係facebook有參加bella既祝福活動
2013年1月初就收到通知話我係其中一位幸運兒
得到佢地一次既美肌療程同精華1枝

其實我好少去美容中心做facial,一來唔想俾人hard sell,二來唔想永無止景咁買course,所以我鍾意去大牌子既skincare公司,好似Shu、IPSA、Origins核下有美容房既地方book facial,唔會sell買幾百次之餘,有d仲可以redeem產品走! 

今次我都係第1次去呢一種類既美容中心
老實講! 我已經有被sell既心理準備...哈哈... 

 

我今次去既係九龍灣分店
好近地鐵站
3:10pm左右去到.. 由consultant Angela同我做一個好簡單既皮膚分析、介紹一下一陣我做既facial為提昇為主,入到房大概3:20pm左右。

 

房間好簡潔、張床仲有暖毯... 
美容師 3:30pm入到來.. 
好nice好好傾
其實全程最辛苦係佢..因為佢做每一個step都會講解一下情況
而且仲分享左生活既一d趣事
成個過程都好輕鬆... 
只係針清個一part我無咩反應... 因為要忍忍痛..唔敢放鬆! 

過程係 
1)清潔皮膚
2)蒸氣磨沙
3)按摩肩膀 
4)針清 (小小修眉)
5)按摩面部提昇輪廓  (按完一邊面,美容師有俾鏡我睇,2邊面真係好唔同。美容師話我面部有d淋巴位置塞左,所以按上去我會覺得冤冤地,另一邊未按既位置就浮腫d) 
6)倒膜敷mask
7)按摩手及前手脾
8)爽膚面霜

由到至完成岩岩1.5小時
美容師真係好好人好好傾.. 佢話今日俾唔到時間我relax去訓,因為我第一次做,佢都要不停咁講解每個step,另我明白佢做緊d咩... 如果我日後有機會再做,就可以relax下。 
呢樣我都好appreciate,因為咁我先了解到個個情況係做咩... 有咩好處.. 真係辛苦哂佢! 

走既時候,receiption姐姐問我有無興趣聽course.. 我好老實講暫時未有.. 簽左名就可以走了! 
過程係..無sell.. 真係有d意外! 
令我對佢地印象分加唔少... 
因為今次真係純enjoy佢地既服務,而且令人十分滿意! 

如果日後我要join course,Bella一定會係我首選! 

 

仲有帶走一枝精華
係按面同敷面時,美容師都係用呢枝,仲用左半枝。 
Consultant 姐姐就話叫我係屋企早晚用,用多小小都唔怕.. 

針清後額位置都留左唔少戰績.. 哈!! 
不過包包面即刻修左。 

如果有朋友真係都得到呢個獎品,真係要好好去ENJOY一下! 

沒有留言:

張貼留言