小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年10月8日 星期五

Make a different, make me feel different



終於都有機會一試Origins既產品
估唔到第一次試既係「Make a different」系列。

6/10當日,有機會去origins Make a different新產品
「肌膚再生修復晚霜」既workshop
可以一次過試哂成個系列既product,令我對成條line既印像都非常深刻



以前每次經過origins既店外,都好好奇
但一直都無機會好好咁去認識origins既產品



今次就由洗面奶、活膚水、修復精華、護理霜..到日/夜霜.. 都有試
仲試埋origins既皇牌  mask : drink up , drink up intensive, clear improvement.. 等等

 
講者邀請左一位blogger去試, 而其他既blogger都係位入面試..

make a different俾我咁深刻印象,其中一個原因係..
佢整條line都係以儲水及補水強既成份組成, 有復活草、海扇草等等。



認識左Make a different之後,
我帶左最新既 「肌膚再生修復晚霜」回家
希望它都可以make me different



等我一試再分享呢個晚間修復霜既功效。

沒有留言:

張貼留言