小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2011年8月9日 星期二

美顏「纖燕」

為食既我,自從開始修身計畫之後
有好多吃的東東都自我節制左了.
好食既野多數都唔健康....

前2日係萬寧俾我見到官燕棧既「纖燕」
即刻...令我食指大動!
因為「纖燕」既賣相實再太美味
而且係官燕棧出品.. 令我想起「燕窩粥」。



我就係俾佢既外表吸引左...



反轉背面睇... 有齊簡介
「纖燕」-- 選用一級頭期官燕+營養穀物+天然食材而製成
一包纖燕只係74~76卡路里
有美肌、纖體、美味功能



烹調方法好方便
就咁成包放入沸水到...煮5mins



有南瓜味 & 蘚茄味
2個味都係我鍾意既..

蘚茄味 :


南瓜味 :





佢既份量大概係一個飯碗 200gm
美道非常好,有我一直鍾意既燕麥,仲有蕃茄 / 薯仔做配料
價格係29.9元...
價格就咁睇好似有點貴,但當晚餐有會覺得都ok

最岩係做完運動之後1小時吃
不怕運動過後過份吸收
燕麥吃下肚本來就會發大,有飽肚感,但又不會覺得滯
我覺得好perfect。

總括而言..
我很欣賞它的味道&功能
最重要運動後吃沒有罪惡感。 哈!

沒有留言:

張貼留言