小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2011年12月3日 星期六

bb mousse 夠輕夠薄,無負擔。

bb cream 對我來講一d都唔陌生
自從幾年前出左bb cream話可以取代foundation既代用品之後
我都試過幾個不同韓國/台灣牌子既bb cream
發現bb cream最大問題係用左1個星期之後
皮膚比原來既更差
毛孔出現更多黑頭走米..
就係咁.. 我好耐無再用bb cream

直到 Maybelline出左呢枝 bb mousse
又令我產生蠢蠢欲試既心情...



一用之下... 發現跟以之的bb cream大不同...
不同於質感很輕.... 易推度100% (只是泡泡嘛)... 對皮膚唔會造成負擔
由於只是很薄的上一層,見到既遮瑕力不低於粉底



上完妝待一回,bb mousse既color會自動轉回皮膚既色tone
唔會有過白既情況出現
令到成個底妝都好自然而且清爽,
加上maybelline呢個bb mousse係mineral (礦物系列)
對皮膚既傷害亦都比較細
如果配合按摩手勢上妝,由下巴推上腮位,更可以做到lifting既效果。


(上左妝既面同頸color一致 ... )

本身係混合肌,t  zone比較油,
但用呢個mousse都唔會覺得lup或者出油
比較之前用bb cream,早已油光滿面
呢個係我好滿意既地方。

講到用mousse最令人worry既地方
就係"芝"得會太多,out of control地次次"芝"一大團泡泡出來..
其實原來maybelline既bb mousse包裝上係有俾 tips大家既...:



呢2幅教導掂 "芝" 泡泡既圖 ,等如我以下既示範 --



 


主要係掌心握住樽身,大姆指放係按壓器的邊邊上..
(不要放在最中心,邊邊就可以了)
再用陰力壓下去..."芝"出來的泡泡就可以大可以小
但5元硬幣份量就足夠全面用。

只要用岩正確手勢.. 你想要大泡泡又得...細泡泡亦得
可以控制係自己手..而唔會out of control 啦~

沒有留言:

張貼留言