小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2014年3月30日 星期日

EOS 小巧Lip Blam

前陣EOS登錄香港, 我都得到 honeydew 同 strawberry 味道一試。


其實早係一年前, 我係SASA 已經見到有得買, 當時我仲買左Lemon 味道。 
EOS LIP BLAM 外形圓圓, 都幾特別, 用起上來, 一開始唔係太習慣, 因為唇膏面好大範圍。 


EOS 既味道幾濃, 放係咀邊搽個時,聞到一陣陣好香好香既味。 

比較起來, 舊版同正式登錄既版本有小小唔同, 剩係個色就已經分得出, 正式登錄既EOS 內在全都係白色, 而Sasa 舊版本係跟住外包裝既色,所以檸檬味係黃色。 

質感方面, 新既比較柔滑, 舊版比較粗面, 但搽出來都係一樣咁滋潤。 一粒 EOS 有 7g,  好似好多, 其實有一半陷係底, 用到最後要用唇掃, 或者自己刮出來, 呢點比較麻煩。 



EOS產品100%天然, 95%有機,對一年4季都要用潤唇產品既我來講,用得放心,唔怕食落肚會有危險,講真... 好多時我都會不自覺舐到... (係甜甜地..)... 


自從EOS登錄左之後,好多地方都買得到.. 唔洗周圍搵。 
撞正開架商店有折買就仲抵... 

My Friend Page : www.facebook.com/szekaijessica

沒有留言:

張貼留言