小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2014年3月29日 星期六

爽膚噴霧

爽膚產品係我每日都會用既產品, 洗完面, 上base 之前噴一噴, 令皮膚柔化;化完底裝又噴一噴做定妝, 效果一向都唔錯。

一直用開既係MAC薰衣草味既Mist, 味道非常討好, 100ml大既150元左右; 唯我唔係咁鐘意佢按壓既設計, 太過大範圍, 令按落去既力度好難控制, 噴出來既效果唔夠霧化, 有時就咁噴面會好集中係一個位置, 所以有時要噴左係手先再印上面, 其實我比較鐘意直接噴面再用手按壓面上多餘水份。 呢點會係我唔回購既原因。


今日行經萬寧見入面好多牌子都做緊75折, Botanic 係我未用過既品牌, 呢枝噴霧有150ml, 原價79元, 折左都係60多小小。用左tester,  覺得陣味道都幾討好, 而且噴咀噴出來係可以大範圍霧化個種,即刻愛上。 價錢平, 味道好,技術上又達到我要求, 真係揾唔到理由唔買。 



沒有留言:

張貼留言