小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2013年7月16日 星期二

與Kotex每月一聚

每個月既Period日子,都係我同Kotex一聚既日子
對於我來既,我係鍾情於Kotex

無論日與夜
佢都照顧到我既感受

Kotex 唯白系列

 

日用裝 -- 醒神既青綠白包裝

 
一包18片
長23cm

夜用裝 -- 係令人安心既紫色包裝
一包14片
長35cm 

 

 

日夜用長度相差頗大, 一大一小片... 

 

日間走動多,一片小小23cm已經足夠,
而且產品本身薄片,棉質面層,皮膚親和力強,減少大腿之間摩擦。
著住感覺自然,唔會有焗促感

 

夜間長達35cm ... 

 

長過我半個手臂 .. 

 

晚上訓覺其實好安心.. 
因為基本上己包住所有位置
巾前後都加闊左,有防漏功效。

 

 

無論日與夜邊邊都有棉質防堤,
貼住皮膚時都唔會覺得有痴住既感覺
唔會引起皮膚敏感
比起用膠質邊邊,kotex感覺更perfect!

 

最重要Kotex吸收力頗強,不會回滲
而且保持表面乾爽
係period日子既好朋友好幫手。 
舒緩左每月最煩惱既日子! 

沒有留言:

張貼留言