小簡介

我的相片
喜歡寫東寫西,愛拍照,希望試到不同的東西,跟朋友們分享好用的、不好用的! 歡迎各大小品牌邀文、活動。

2010年9月19日 星期日

Blogger法式浪漫 -- 私密聚會



今次我地咁多位Blogger... 去到Private Shop來一次法式浪漫既私密聚會
其實... 大家都好Open既... 哈~~

係Private Shop入面,有好多唔同系列既"爸爸"...
好吸引人呀..



有成熟既、活潑既、性感既、多功能既.. ...



其實,"爸爸"係我地女性最貼身之物
每日都會用到,揀一個岩自己既"爸爸"真係好緊要...
Private shop入面既大會顧問,好細心咁同我地分享
應該掂揀一個岩自己既Bra,如果揀錯左...
真係會影響身形,令唔應該咁多肉既地方, 多左d贅肉出來..


(左: manager ; 右: 阿華)

大會有安排一位靚靚model親身試著唔同款既bra出來..
真係好惹火呀..

成熟型~~


青春活潑型 --


性感型 --

 

多功能型..
可以係著deep v既時候用,



大會仲安排左d小遊戲俾我地玩..
係俾幅圖我地, match返d岩既內衣褲,
我地個group係得到一張clubbing既圖..



大家都玩得好開心...




總括....
Private Shop既Bra品種繁多
有d款式真係好特別
有d蕾絲款式唔係其他Brand可以買到既
內衣顧問親切同埋俾到好多意見
感覺真係好Pro..
當然,如果價格可以大眾化一點點,就更加Prefect啦!

沒有留言:

張貼留言